2016/02/21

[kitb吃香港] 星星雞蛋仔賜我力量 Eggspectation



荃灣這間屋村雞蛋仔專門店 Eggspectation HK,以好多種特別味道聞名,痴線有廿幾款,選擇困難症醫好都病發。我覺得Oreo、開心果、芝士、檸薑和鹹蛋黃都幾得意既,不過最後都係揀至靚果個:蜜糖星星 (我要影相嘛~ XD)

店主要逐粒星星放在鐵模底,然後再倒蛋糊,心機活。外型我給它滿分,但雞蛋仔就不夠脆,蛋香也略嫌不足。

其實我覺得早餐有一底雞蛋仔都幾開心,話口未完早兩日就見 symmetry breakfast 兩個男人食綠色雞蛋仔配港式奶茶。不過我屋企無明火,唔知用焗爐整唔整到呢?
雞蛋仔萬歲!耶

INFO
Eggspectation
地址:荃灣怡康街1- 7號海濱花園A平台129A1舖 (荃灣地鐵站A出口轉乘238M巴士於海濱花園總站下車)
電話:+852-6390-8627
營業時間:12:30-20:00 (星期一至日)
消費:各種口味雞蛋仔 HK$20

+++++

Follow my breakfast adventure on Instagram
Like my page on Facebook