2015/12/10

[香港旅行] Samsung Galaxy Studio 體驗館試玩新產品


今日率先去銅鑼灣世貿外面 Samsung Galaxy Studio 試玩新科技,這個體驗館由今日一直擺到12月27日,經過路過或者係samsung fans都可以入去玩啊。


體驗館入面分四個不同主題的體驗區,展示的新產品包括我有上這隻 Samsung Gear S2 智能手錶,它的外型跟普通手錶差不多,可以換錶帶,又可以自定介面。轉轉下錶邊個環,就可以換畫面,功能好像蠻多的,測心跳當然是基本日常功能啦。




另一個重點就當然是這個 Samsung Gear VR,可以將部手機放入去,變成私人虛擬實境影院。除了看片也可以打機,可以上火星又可以打怪獸,戴著它看星空也蠻親歷其境的。

雖然平常很少打機,但都好鍾意打怪獸既,用這個VR玩可以完全投入另一個世界,漠視晒身邊所有人 (XD 咁我好專心咁射喪屍同搵鎖匙過關嘛~)。不過進入虛擬實境的時候,個人會360度自轉,又會想跟著畫面行,要搵個安全既環境先好玩啊。



智能手錶基本款是白色錶帶,想換款可以配任何22mm錶帶,錶面當然也可以任意轉換了。



價錢如圖所示~


在體驗館試新科技之餘,完成任務還有小禮物,包括上面的各種錶面造型襟章、布袋和杯墊,我覺得個黑色布袋都幾靚,換錶面設計亦幾好玩。



+++++
INFO
Samsung Galaxy Studio 體驗館
地點:銅鑼灣怡東廣場「The Excelsior Plaza(WTC more)」 

日期:12月10日至12月27日 
時間:每日11:00 ~ 21:00
更多產品資訊:http://spr.ly/6185Br77V